Intuitie sau despre a avea sau nu dreptate

11.12.2008 17:56

incepusem sa cred ca m-am inselat , ca poate am fost prea rea si nedreapta, ca poate am devenit mai putin toleranta cu cei din jur, ca poate totusi ei au avut dreptate. chiar ma gandeam sa le spun ca imi pare rau pentru cele spuse si imi cer iertare si atat. trecuse aproape un an cand telefonul suna: " ce faci? nu ne-am mai vazut de mult. ai timp astazi? da, sunt la..."

dupa ce incearca sa se scuze spunand ca a avut probleme la serviciu, ca seful a facut , ca un client a dres si asa mai departe, ca nu a avut timp nici de ea, bla bla, incepe sa se destainuie. 

adevarul e, ca atunci cand vrei sa pari ce nu esti, incepi sa bravezi si sa-ti cauti prieteni noi(mult spus).acestora le spui cat de tare si bun esti tu in meseria ta, cate sporturi practici  si cat de mult iti plac, cum iti cumperi diverse chestii de firma si ele nu sunt , cat de bine te intelegi cu partenerul de viata si cat de mult te respecta,etc.

toate acestea sunt de fapt frustrari, prietenii de-o viata il cunosc si stiu asta, dar in momentul in care le faci cunostiinta cu noi prieteni, totul incepe sa puta. ce fac majoritatea? se indeparteaza de prietenii de-o viata si merg cu noul trend. prin cluburi cu fite, prin casa de pipera la chefuri in 3, 4 ,5 sau cati ori fi. dat fiind situatia creata, prietenii de-o viata reactioneaza spun verde in fata ce cred despre ce se intampla si unde vad ei ca va duce aceasta situatie, si pleaca. 

dupa un an i se confirma ca a avut dreptate. gasca s-a spart, a fost inselat de partener pe fata, exact cum i se spusese, noua prietena proaspat maritata divorteaza, cealata e insarcinata si nu mai are timp pentru ea. ramane tot nemaritata, singura si frustrata visand cai verzi pe pereti.

nu ma bucur ca respectiva divorteaza, nici ca ea a facut o alegere gresita, dar ma bucur ca mi-am ascultat intuitia si nu am implicat familia mea in mocirla asta.

astazi nu mai exista prieteni adevarati, cei care ii au sa-i pretuiasca, daca nu vor sa ramana singuri sau sa le-o traga altii(la propriu).

Topic: Intuitie sau despre a avea sau nu dreptate

No comments found.
 

© 2008 All rights reserved.

Creați un site gratuitWebnode